Wynajem kserokopiarek

Proponujemy Państwu alternatywne rozwiązania w kwestii wyposażenia przestrzeni biurowych. Jesteśmy w stanie przygotować konkurencyjną ofertę dotyczącą wynajmu kserokopiarki do biura – rozwiązania, które pozwoli Państwu zaopatrzyć się w zestaw potrzebnych urządzeń biurowych, nie naruszając zbytnio budżetu przewidzianego na ten cel.

Wszystkie firmy i biura cenią sobie rozwój oraz funkcjonalność rozwiązań dotyczących pracy – przetwarzania, organizacji, przepływu dokumentów/danych. Wiąże się to często z kosztami jakie trzeba ponieść na wyposażenie. Zakup nowego urządzenia wielofunkcyjnego może znacząco obciążyć budżet, co wielokrotnie zniechęca właścicieli i oddala kwestię nabycia sprawiając, że w perspektywie dłuższego czasu nie decydują się oni na tego rodzaju inwestycję.

Doskonałym rozwiązaniem wówczas jest wynajem(dzierżawa) kserokopiarki. Wynajmujący zyskuje sprzęt, który praktycznie w żaden sposób nie obciąża go kosztami eksploatacyjnymi. Jedyna opłata dotyczy abonamentu i ewentualnych opłat związanych z wydrukiem stron po przekroczeniu limitu (zawartego w abonamencie), który jest wyjątkowo elastyczny i można go dostosować do potrzeb Państwa firmy. Jest to więc wyjątkowo korzystne rozwiązanie, niezależnie od tego, z jaką częstotliwością pracownicy Państwa firmy będą korzystać z wynajętej kserokopiarki.

Zyski wynikające z wynajmu kserokopiarki

Oto lista korzyści wynikających z dzierżawy naszych kserokopiarek:

  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • brak ryzyka (zajmujemy się dostarczeniem i zainstalowaniem maszyny)
  • prace serwisowe spoczywają w gestii wynajmującego (przeglądy okresowe, naprawy, opłaty recyklingowe, wymiana tonerów)
  • przejrzysty cennik bez żadnych ukrytych kosztów
  • przejmujemy ryzyko czasowej utraty wartości urządzenia
  • zachowanie płynności finansowej przez Firmę
  • zaoszczędzone pieniądze inwestujesz w Firmę
  • bieżąca kontrola kosztów wynajmu (stała miesięczna opłata, bez oprocentowania)
  • płacisz jedynie za wykonaną kopię/wydruk
  • urządzenie jest w pełni sprawne i gotowe do pracy
  • w abonamencie otrzymujemy limit darmowych kopii
  • wynajmujący zapewnia nam serwis i materiały eksploatacyjne
  • zyskuje szybki czas reakcji naszego serwisu do 24 godzin w dni robocze
  • umowa zawierana jest na czas nieokreślony – okres wypowiedzenia 14 dni

Jak widać, rozwiązanie oparte na wynajmie zamiast samodzielnego zakupu urządzenia kopiującego, ma wiele zalet. Zamiast kosztownej inwestycji w sprzęt, którego cena w porównaniu do potrzeb danej firmy wypada nierzadko przytłaczająco, można skorzystać z naszej propozycji - zoptymalizować wydatki i niepotrzebnie nie przepłacać. Wynajmując u nas urządzenie jedynym obowiązkiem jest zakup papieru, a serwisowanie jak i zakup materiałów eksploatacyjnych takich jak toner leży po naszej stronie i jest bezpłatny – wliczony w koszty abonamentu. Oznacza to, że decydując się na wynajem kserokopiarek proponowanych przez nasz serwis, nie będą czekać na Państwa żadne, ukryte opłaty. Od samego początku współpracy działamy na jasno określonych i uczciwych zasadach, które pozwolą Państwu obliczyć skalę opłacalności tego typu rozwiązania.

Jakie kserokopiarki na wynajem oferujemy?

W ramach naszej oferty przygotowaliśmy profesjonalny i łatwy w obsłudze sprzęt. Oferujemy Państwu dzierżawę następujących kserokopiarek:

Ricoh MP2000

  • kserokopiarka monochromatyczna 20 stron/minutę A3A4
  • drukowanie i skanowanie sieciowe monochromatyczne
  • automatyczny podajnik dokumentów RADF
  • duplex – drukowanie dwustronne

Ricoh MP161/171/201/SPF

  • kserokopiarka monochromatyczna 16/17/20 stron/minutę A4
  • drukowanie mono
  • skanowanie sieciowe – kolor
  • automatyczny podajnik dokumentów RADF
  • duplex – drukowanie dwustronne

Wynajem kserokopiarek - abonament miesięczny/ceny netto:

  • 100 zł – ilość stron w abonamencie 2 500 (koszt A4 poza abonamentem  0,04 zł)
  • 175 zł – ilość stron w abonamencie 5 000 (koszt A4 poza abonamentem 0,035 zł)
  • 300 zł – ilość stron w abonamencie 10 000  (koszt A4 poza abonamentem 0,03 zł)

Dostawa, instalacja urządzenia, podłączenie pod jeden komputer, ustawienie drukowania i skanowania, szkolenie z obsługi – 80 zł netto
Dodatkowe usługi informatyczne – 50 zł netto/godzinę
Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony – okres wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie.

Nowe sprzęty oraz wszelkie materiały eksploatacyjne znajdziecie Państwo pod adresem: www.agapo.pl